yer-vita - zielone złoto argentyny
Koszyk: 0 szt.
Pokochaj Yerbe z nami
instagram
Wybierz swój zestaw
Promocje
Kontakt

Argentyna Limited Sp. z o.o.
ul. Słonki 20, 02-814 Warszawa
NIP: 5210126514, REGON: 002196243 KRS:0000604219

Sklep stacjonarny i biuro:
ul. Rolna 165b, 02-729 Warszawa 

tel. (22) 847-65-34
tel. (22) 847-63-71

[Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora]


biuro@argentynalimited.pl

 

adresem właściwym do obsługi reklamacji
jest adres biura:

Argentyna Limited
ul. Rolna 165b, 02-729 Warszawa  

Nr konta Bankowego
Bank Zachodni WBK
52 1090 2590 0000 0001 3188 7148

IBAN: PL5210902590000000013188 7148
[Kod BIC (Swift): WBKPPLPP]

Paczkomaty - czynne 24/7
Formy płatności 

FORMY PŁATNOŚCI

 

Płatności za zamówienie można dokonać za pomocą przedpłaty na konto lub przy odbiorze przesyłki. Koszt wysyłki zależy od wybranej formy płatności oraz wysokości złożonego zamówienia.

 

1. Przedpłata na konto
Przedpłaty można dokonać za pomocą tradycyjnego przelewu bezpośrednio na nasze konto firmowe. Numer konta oraz dane do przelewu wyświetlą się automatycznie na formularzu zamówienia po wybraniu odpowiedniej opcji. Wpłaty księgowane są przez nas codziennie jednorazowo ok. godziny 12:30. Zamówienia opłacone po godz. 12:30 mogą przejść do realizacji na następny dzień roboczy.

BANK ZACHODNI WBK

NR KONTA: 52 1090 2590 0000 0001 3188 7148

 

SERWIS PRZELEWY 24
Wpłaty za pomocą serwisu przelewy24 trafiają do nas w ciągu 15 minut, co pozwala przyśpieszyć czas realizacji zamówienia. Za skorzystanie z tego serwisu Kupujący nie jest przez nas obciążany żadnymi dodatkowymi opłatami. System płatności przelewy24 obsługuje płatności automatycznie i bezpiecznie. Dzięki niemu można dokonywać również płatności kartami. Więcej informacji na stronie www.przelewy24.pl.

 

2. Gotówka przy odbiorze [płatność za pobraniem]
Należność reguluje się bezpośrednio u kuriera, listonosza lub punkcie Inpost. Koszt wysyłki za pobraniem jest nieco wyższy niż w przypadku płatności "z góry".


3. Gotówka przy odbiorze osobistym - w momencie osobistego odbioru złożonego zamówienia należność można uregulować gotówką bądź kartą płatniczą w Sklepie Stacjonarnym Sprzedawcy;

Koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku, umieszczonym i dostępnym na Stronie. Jest on również widoczny w procesie składania zamówienia.


 

§ 5 Płatności

 

  1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
    2. przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu przelewy24.pl o dokonaniu płatności przez Klienta);
    3. kartą płatniczą (VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard), obsługiwane przez firmę DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu od DialCom24 Sp. z o.o. informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);
    4. gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);
    5. gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w Sklepie Stacjonarnym (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w Sklepie Stacjonarnym).
  3. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.
  4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie o którym mowa w §5 ust. 3, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.



Kontynuuj Zakupy

Copyright © 2017 yervita.pl
Oprogramowanie i grafika © 2014 Mysklep.pl