yer-vita - zielone złoto argentyny
Koszyk: 0 szt.
Pokochaj Yerbe z nami
instagram
Wybierz swój zestaw
Promocje
Kontakt

Argentyna Limited Sp. z o.o.
ul. Słonki 20, 02-814 Warszawa
NIP: 5210126514, REGON: 002196243 KRS:0000604219

Sklep stacjonarny i biuro:
ul. Rolna 165b, 02-729 Warszawa 

tel. (22) 847-65-34
tel. (22) 847-63-71

[Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora]


biuro@argentynalimited.pl

 

adresem właściwym do obsługi reklamacji
jest adres biura:

Argentyna Limited
ul. Rolna 165b, 02-729 Warszawa  

Nr konta Bankowego
Bank Zachodni WBK
52 1090 2590 0000 0001 3188 7148

IBAN: PL5210902590000000013188 7148
[Kod BIC (Swift): WBKPPLPP]

Paczkomaty - czynne 24/7
Reklamacje i zwroty 


REKLAMACJE

Szanowni Państwo,

wszystkie towary, które są przedmiotem sprzedaży są nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wad produktów jako Sprzedawca ponosimy za nie odpowiedzialność. Reklamację dotyczącą wad produktów można złożyć w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Reklamację taką można złożyć w dowolnej formie:

  • meilowo na adres: biuro@argentynalimited.pl
  • listownie - na adres naszego Sklepu Stacjonarnego : Argentyna Limited 02-729 Warszawa, ul. Rolna 165b
  • osobiście w naszym Sklepie Stacjonarnym pod adresem: 02-729 Warszawa, ul.Rolna 165b.
  • lub telefonicznie: 22 847 63 71 [Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora]

Formularz reklamacji dostępny jest pod linkiem: formularz reklamacjiDo formularza można załączyć paragon lub fakturę. Nie jest to jednak konieczne do zareklamowania produktu. Niemniej trzeba pamiętać, że znacznie ułatwia złożenie reklamacji.

Koszt dostarczenia wadliwego produktu pokrywa Sprzedawca. Towary wadliwe można odesłać kurierem na nasz koszt w tym celu należy skontaktować się z nami meilowo lub telefonicznie i podać adres spod, którego zostanie odebrana paczka przez kuriera.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej złożenia.

W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  •     wymiany towaru na nowy;
  •     naprawy towaru;
  •     obniżenia ceny; 
  •     odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

 

ZWROT

 

Przy zakupie towaru na odległość (w sklepie internetowym) konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.


FORMULARZE DO POBRANIA:

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

OBOWIĄZKI INFORMACYJNE

FORMULARZ REKLAMACJI

 

 

 


Kontynuuj Zakupy

Copyright © 2017 yervita.pl
Oprogramowanie i grafika © 2014 Mysklep.pl